معرفی چند نمونه از بهترین برند های پرایمر صورت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان زندگی بی حد و مرز و آدرس titanlife.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 7
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 6
:: بازدید سال : 61
:: بازدید کلی : 157

RSS

Powered By
loxblog.Com

مقالاتی برای داشتن یک زندگی درست و بی حد و مرز

معرفی چند نمونه از بهترین برند های پرایمر صورت
سه شنبه 7 دی 1400 ساعت 22:32 | بازدید : 76 | نوشته ‌شده به دست فربد محمدی | ( نظرات )
پرایمر یکی از لوازم آرایشی است که برای تهیه و پایه آرایش استفاده می شود و استفاده از آن می تواند ماندگاری آرایش روی پوست را افزایش دهد. پرایمر به تنهایی کار نمی کند و بهترین زمان برای زدن پرایمر زمانی است که می خواهیم روی آن کرم پودر یا پنکیک استفاده کنیم.

 

 

معرفی بهترین مارک های پرایمر صورت

آرایش صورت بسیار خوب به پوستی صاف و یکدست نیاز دارد. البته همه افراد پوست بی نقصی ندارند، بنابراین نیاز به ترفندهایی برای پنهان کردن عیوب صورت خود دارند. یکی از ترفندهایی که در آرایش برای پوشاندن عیوب صورت استفاده می شود استفاده از پرایمر است. پرایمر یک محصول آرایشی برای مراقبت و مراقبت است که به عنوان پایه ای برای آرایش پوست استفاده می شود. در این مقاله قصد داریم بهترین برندهای پرایمر را به شما معرفی کنیم. اما قبل از اینکه با این محصولات آشنا شویم به معرفی خود پرایمر و کاربردها و ویژگی های آن می پردازیم.

بهترین مارکهای پرایمر

 

 

 

کاربردهای پرایمر

پرایمر یک محصول مراقبتی مایع یا کرمی است که نه تنها منافذ باز را صاف می کند، لک ها را می پوشاند و پوست را تیره می کند، بلکه پوست را صاف و صاف می کند، بلکه ماندگاری آرایش را نیز افزایش می دهد. پرایمر بعد از مرطوب کننده و قبل از کرم پودر استفاده می شود. پرایمرها همچنین خطوط ریز و چین و چروک روی پوست را کاهش می دهند و قرمزی، جوش و تیرگی پوست با پرایمرهای رنگی پوشانده می شود.


پرایمرها همچنین حاوی مواد نرم کننده و مرطوب کننده هستند تا با کرم پودر روکش شده پوست را برای مدت طولانی هیدراته نگه دارند.
پرایمرها انواع و کاربردهای مختلفی دارند. شرکت های مختلف مراقبت و زیبایی انواع مختلفی از پرایمرها را ارائه می دهند که برای انواع پوست در دسترس هستند. علاوه بر پرایمرهای پوست، پرایمرهای مجزا برای مژه، چشم و لب نیز ارائه می کنند. اولین قدم در انتخاب پرایمر مانند همه لوازم آرایشی، شناخت نوع و جنسیت پوست و عیوب پوست است. هنگامی که با کاستی ها و نوع پوست خود از جمله پوست چرب، خشک، حساس، معمولی آشنا شدید، در انتخاب بهترین مارک پرایمر به راهنمایی نیاز دارید که با مطالعه این مقاله به این مهم دست خواهید یافت.


همانطور که در بالا ذکر شد بهترین پرایمرها برای آماده سازی پوست برای آرایش، رفع چربی و کدر شدن پوست، رفع خطوط ریز و پوشاندن انواع لک و تیرگی ارائه شده است. هر پرایمر کاربردها و انواع مختلفی دارد که در ادامه به چند نمونه از پرایمرهای خوب این برند می پردازیم.

بهترین مارک پرایمر

کاربردهای پرایمر

 

 

 

 

 پرایمر مارک کلینیک (Clinique)

یکی از معروف ترین برندهای زیبایی در جهان، برند کلینیک است که توسط Evelyn Loader در سال 1968 در ایالات متحده تاسیس شد.
این برند خوب محصولات زیبایی و مراقبت های باکیفیت تولید می کند.
پرایمرهای برند کلینیک یکی از محصولات این شرکت است که طرفداران زیادی دارد. پرایمرهای کلینیک در 6 سری برای انواع پوست برای پوشاندن لک ها و عوارض پوستی موجود می باشد.
کرم تصحیح کننده رنگ سوپرپرایمر و محلول های پاک کننده منافذ دو تا از بهترین پرایمرهای این برند هستند که برای انواع پوست و کاربردها تولید می شوند.
کرم اصلاح کننده رنگ سوپرپرایمر برای پوشاندن تمام نقاط قرمز روی پوست مناسب است.
محلول های پاک کننده فوری منافذ پوست با باریک کردن فوری منافذ، بافتی ابریشمی به پوست می بخشد.
پرایمرهای این برند بدون عطر هستند، بنابراین حساسیت ایجاد نمی کنند. آنها بسیار سبک هستند و آرایش روی آنها بسیار آسان است. ماندگاری و ماندگاری کار را شرکت سازنده 8 ساعت اعلام می کند اما بیش از 2 ساعت دوام نمی آورد که این یکی از معایب این برند در کنار قیمت بالای محصول می باشد.

پرایمر مارک کلینیک

پرایمر مارک کلینیک


 

 

 

پرایمر برند مک (Mac)

پرایمر مک محصولی از شرکت لوازم آرایشی آمریکایی است که در تولید لوازم آرایشی حرفه ای پیشرو در جهان است.
پرایمرهای مک از بهترین و پرطرفدارترین محصولات این برند هستند که کیفیت بالایی دارند که به عنوان پایه آرایش استفاده می شوند. پرایمرهای این برند خوب برای انواع پوست نیز تولید و عرضه می شود. یکی از بهترین پرایمرهای برند مک مک مک آپ پرایمر می باشد که برای انواع پوست مناسب بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. این نوع پرایمر مخصوص مک کاملاً بدون چربی بوده و به همین دلیل برای پوست های حساس مناسب است. چربی اضافی پوست را جذب می کند و ظاهری مات به آن می بخشد. پوست را برای مدت طولانی مرطوب نگه می دارد. رنگ پوست را اصلاح می کند و حالتی یکنواخت به پوست می دهد. قرمزی پوست را کاهش می دهد و ضد جوش و آکنه است. حاوی سیلیکون به طور کلی یک پرایمر حرفه ای است.

کدام مارک پرایمر خوب است؟

پرایمر چه مارکی خوبه؟

پرایمر مارک مک

لوسیون صورت کنترل Mac Oil یکی دیگر از انواع برند مک پرایمر است که نه تنها چربی پوست را کنترل می کند، بلکه رطوبت را به پوست منتقل کرده و پوست را مات و نرم نشان می دهد. افرادی که پوست صورتی روشن دارند پس از استفاده از این پرایمر پوستی براق خواهند داشت.

 

 

 

 

پرایمر برند میبلین  (Maybeline)

برند Maybelline که یکی از زیرمجموعه های L'Oreal است، لوازم آرایشی با کیفیتی دارد. یکی از مهمترین ویژگی های محصولات Maybelline این است که روی حیوانات آزمایش نشده و در محصولات آنها از مواد شیمیایی مضر استفاده نمی شود.
پرایمر میبلین یکی از محصولاتی است که برند میبلین به عنوان پایه آرایش برای انواع پوست و کاربردها تولید و عرضه کرده است.
 پایه آرایشی پرایمر ضد قرمزی میبلین شماره 30 یکی از بهترین پرایمرهای این برند می باشد. این پرایمر برای یکدست کردن رنگ پوست افرادی که پوستشان قرمز است استفاده می شود. پرایمر بدون چربی بوده و بافتی سبک دارد که منافذ را نمی بندد و آکنه ایجاد نمی کند. همچنین مناسب برای پوست های حساس (تست شده توسط متخصصین پوست). خاصیت مرطوب کنندگی برای پوست دارد و بر پایه آب است.

پرایمر مارک میبلین (ضد قرمزی)

پرایمر مارک میبلین (ضد قرمزی)

 

 

 

پرایمر آبرسان Maybeline Master Prime Hydrating Primer یا Maybeline Master Prime Hydrating Primer یکی دیگر از انواع پرایمر با برند Maybelline می باشد که بیشتر برای پوست های خشک مناسب بوده و علاوه بر خاصیت آبرسانی، پوشش دهی خوبی نیز دارد. پرایمر Master Prime Maybelline چین و چروک را پوشش می دهد. به لطف عصاره افسنطین دارای خاصیت بازسازی، التیام بخش و تغذیه کننده پوست و خواص ضد التهابی، روشن کنندگی و مرطوب کنندگی است. بدون پارابن

پرایمر آرایشی آبرسان میبلین

پرایمر آرایشی آبرسان میبلین


 

 

پرایمر برند لورال (L’Oreal)

L'Oreal یک شرکت فرانسوی لوازم آرایشی است. محصولات این برند بیشتر ارگانیک بوده و فاقد مواد شیمیایی مضر می باشد. پرایمرهای این شرکت مانند تمامی محصولاتش از کیفیت بالایی برخوردار بوده و پایه ای مناسب برای پوست می باشد. پرایمرهای این برند برای انواع پوست و کاربردها تولید و عرضه می شود. پرایمر آرایشی مات کننده لورال Infallible یکی از بهترین پرایمرهای برند لورآل می باشد. این پرایمر ژل مانند تمام عیوب و عیوب پوست را پوشش می دهد و پوستی صاف و یکدست ایجاد می کند. این پرایمر فاقد چربی بوده و برای پوست های چرب مناسب است. با تنظیم چربی پوست ظاهری مات به پوست می بخشد. خاصیت نرم کنندگی دارد و منافذ پوست را سفت می کند.

پرایمر برند لورآل

پرایمر برند لورآل


 

 

 

پرایمر برند اسمش باکس  (Smash Box)

جعبه مارک توسط استی لودر برای جبران کاستی های محصولات مک در ایالات متحده ساخته شده است.
این شرکت انواع لوازم آرایشی را برای هر نوع پوست ارائه می دهد. پرایمرهای این برند نیز برای انواع پوست و کاربردها تهیه و موجود می باشد.
Photo Finish Foundation Primer یکی از بهترین و محبوب ترین پرایمرهای برند باکس می باشد. بافت بی رنگ و ژله ای این پرایمر برای انواع پوست استفاده می شود. منافذ پوست را باریک می کند و خطوط ریز را از بین می برد. این زیرسازی مناسب برای آرایش است و ماندگاری آرایش را افزایش می دهد. ظاهری زیبا و بی عیب برای پوست ایجاد می کند و جلوه ای مات و ابریشمی به پوست می بخشد. از چرب شدن پوست جلوگیری می کند. مناسب برای پوست های چرب، آکنه ای و حساس.
به طور کلی این پرایمر به عنوان پرایمر عکس شناخته می شود زیرا با استفاده از این پرایمر پوست شما به قدری صاف و یکدست می شود که نیازی به روتوش در عکس نخواهید داشت.

پرایمر برند اسمش باکس

پرایمر برند اسمش باکس

 

 

 

پرایمر برند فلورمار (Flormar)

برند فلورمار در میلان ایتالیا به ثبت رسید و بعداً تولید آن در ترکیه آغاز شد. امروزه محصولات فلورمار توسط شرکت ترکیه ای فلورمار تولید و عرضه می شود. برند فلورمار در محصولات خود از انواع روغن های گیاهی استفاده می کند. این برند انواع محصولات پوست و مو را عرضه می کند. یکی از این محصولات که برای انواع پوست ها و کاربردها تهیه و عرضه شده است پرایمر با برند فلورمار می باشد. پرایمرها به عنوان پایه آرایش برای از بین بردن عیوب صورت استفاده می شوند.

پرایمر مارک فلورمار

پرایمر مارک فلورمار

 

 

پرایمر آرایشی روشن کننده 30 میلی لیتری فلورمار یکی از بهترین پرایمرهای این شرکت برای پوست های خشک می باشد. بافت این پرایمر نه مایع است و نه کرمی. ماندگاری بالایی دارد. بافتی سبک و نرم دارد و ظاهری مات به پوست می بخشد. منافذ باز پوست را باریک می کند. ظاهری صاف و یکدست به پوست می بخشد. با ترکیبات گیاهی خود رطوبت پوست را حفظ کرده و از خشک شدن آن جلوگیری می کند.

پرایمر فلور مار درخشان کننده آرایش

پرایمر فلور مار درخشان کننده آرایش





:: برچسب‌ها: پرایمر , پرایمر صورت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: